Review van Charlie's Kitchen: AH Super Juice Sapjes



(Sorry to all my English readers but since this post is about a product only sold in the Netherlands the blog will only be in Dutch)

Tijd voor weer een nieuw gastblog door Charlotte van Charlie's kitchen! Dit keer heeft zij de nieuwe sapjes van de Albert Heijn uitgeprobeerd: de Super Juices. Ik zal er eerst iets meer over vertellen en dan hoor je alles over Charlotte haar mening!

Persoonlijk vind ik het een goede ontwikkeling dat nu ook deze sapjes verkocht worden in supermarkten. Dit maakt een gezonde levensstijl steeds toegankelijker voor het grote publiek en mensen die het toch allemaal een beetje teveel moeite vinden.

De Super Juices kun je kopen van de AH en de AH To Go. Voor een flesje van 250ml betaal je €1.69 per stuk. Er zijn 6 verschillende smaken: Rode biet & Appel, Spinazie & Selderij, Boerenkool & Komkommer, Wortel & Gember, Framboos & Granaatappel, Blauwe bes & Limoen.

Volgens AH zijn de sappen zijn onbewerkt, bevatten ze verse producten en hebben geen extra toegevoegde suikers of E-Nummers. Als je kijkt naar de labels dan zie je dat een paar van de sappen wel ascobinezuur/vitamine C bevatten. Ik vermoed dat dit is voor de houdbaarheid en tegen verkleuring.


Charlie's Ervaring met de sapjes:


Kom ik (Charlotte) bij de Ah to Go naast mijn werk valt mijn mond bijna open! Bij AH en AH to go kan je nu echt gezonde juices kopen en wel in 6 verschillende smaken koud geperst en zonder toegevoegde suikers Ć” € 1.69 per stuk. Dat moet getest worden!
Ik heb de volgende drie smaken gekocht:

  1. Rode biet & Appel
  2. Boerenkool & Komkommer
  3. Wortel & Gember 

Uiteraard heb ik natuurlijk goed de ingrediĆ«nten gelezen want wil geen extra toegevoegde suikers en E-nummers, en ongelofelijk die zitten er ook niet in! Als eerste heb ik de Rode biet met appel geprobeerd, een heerlijke frisse smaak en perfect te combineren naast een lekkere salade.Daarna was de boerenkool & komkommer aan de beurt hij ziet er lekker groen uit dus ik word daar al blij van, ook de smaak was heerlijk en weer ontzettend fris, wil je hem iets opbeuren gooi heb dan even in de blender met een banaan! Als laatste was de wortel & gember variant aan de beurt. Maar ik met eerlijk bekennen ik ben niet gek op gember en deze vond ik duidelijk aanwezig in het sapje. Dus heb ik deze juice even in mijn blender gegooid met een banaan en dat nam de smaak gelukkig weg. 

Ik zeg een aanwinst voor de AH en er zijn nu geen smoesjes meer om voor deze gezonde sapjes te proberen GEWOON DOEN!!!


Volg Healthy Living in Heels ook op FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin of Google+!


Volg Charlie's Kitchen op Instagram!


 Wil je dit later terug lezen of delen met je vrienden? “PIN” me dan op PINTEREST of “SHARE” dit recept op FACEBOOK door gebruik te maken van de sociale media icoontjes hieronder (in het grijze kader)!

No comments:

Post a Comment